Auzu pārslu mafini ar žāvētām plūmēm

Sveiciens! Pirms pāris nedēļām esot Ķīpsalas grāmatu svētkos, kolēģe bija man palūgusi iegādāties priekš viņas Zanes Ozoliņas grāmatu Našķoties, ja nu tur labāks piedāvājums nekā veikalā. Bija. Ņēmu jau priekš viņas, kad izdomāju – jāpašķirsta. Pašķirstīju. Paņēmu divus eksemplārus 🙂 Esmu jau šo to pamēģinājusi, bet gribējās padalīties ar īpaši gardajiem auzu pārslu mafiniem. Tā kā šo recepti neatradu autores mājaslapā (naskoties.com), tad, cerot ka nepārkāpju nekādas tiesības, padalos ar recepti šeit:

Nepieciešams:IMG_0281

Drumstalām:

  • 50g auzu pārslas
  • 40g cukura
  • 40g sviesta
  • 1/2 tējk. kanēļa

Mīklai:

  • 200g žāvētu plūmjuIMG_0277
  • 240ml piena
  • 140g kviešu miltu
  • 90g auzu pārslas
  • 60ml eļļas
  • 100g cukura
  • 2 olas
  • 1 tējk. cepamā pulvera
  • 1/2 tējk. kanēļa
  • šķipsniņa sāls

Pagatavošana:

  • Drumstalas – visas sastāvdaļas sajauc kopā, ar rokām samīca un liek bļodu ledusskapī.
  • Mīkla – vienā bļodā sajauc sausās sastāvdaļas, bet otrā – šķidrās. Tad pamazām abu bļodu saturus samaisa vienā. Pievieno gabaliņos sagrieztas plūmes.
  • Pagatavoto mīklu pilda formiņās gandrīz pilnas (man parasti sanāk vienā formiņā divas ēdamkarotes). Virspusē ber iepriekš sagatavotās drumstalas. Kad viss izdarīts, tad šauj krāsnī uz 30-35min 190 grādos.

* Oriģināli receptē ir vēl dažas sastāvdaļas, bet tā kā man to mājās nebija, tad izlaidu. Ja ir interese par pilnu recepti, tad būs vien jāieskatās grāmatā!

** Šī nav reklāma. Vienkārši, man patiešām garšoja un gribēju padalīties 🙂